Thursday 3 February 2011

Azam Kedua, Harap Menjadik :)

assalamualaikum semue :)
ha, ritu dah bagitau dak yang pasal azam pertama tu? insyaallah maintain :) ngee~
sebenanrnye jumaat lepas aku kena share ngan seseorang ni ha pasal azam aku yang ada sebelas
*manyak metui mazam mamu? mi mam!!*
yelah kena bagitahu la sebab janji punya pasai. huiii. okaylah kepada anda yang saya sepatutnya saya bagitahu jumaat lepas tapi memandangkan internet di UTP ni kira macam sipot bab maka, xsempat kawe nak kabo kat hang
*okay, saya merosak bahasa negeri anda. sila jangan marah. ayat needs variety, huhuhu*
azam kedua adalah ----> mahu save money.nak buat dowry.
 
 
ha, ni sebenarnya azam tahun bila lagi entah. tapi yelah, napsu makn, beli barang x perpaedah terlampo manyak, maka tinggal sejarah. so sekarang nak kena semprunakan. dalam banyak2 benda yang aku listkan, yang ni susah untuk aku control. tapi xpa, belajar2 lah berjimat. selalunya, duit skolar awal-awal masuk, die punya aliran keluar, mak aihh macam pili air yang bocor tu. die xtaw nak renti2, asyik kuar aje keje die. pastue bila akhir2 tue, dompet tebal pun jadik nipis, kalotebal pun sebab banyak syiling. durghh! takper tue pun duit jugak fez! :) bersyukur2...selamat ade syiling, boleh beli ayer mangga lagi dekat water world. kalo idak,masak ayor je le gamaknye idok?
so, kepada yang berkenaan anda sudah tahu azam kedua saya , harap anda berpuas hati. and to my readers, let's start saving our money for the better future :)
 

P/S : saya maybe xleh share semua azam saya sebab due to some reasons yang mane faktor gender yang berbeza. harap faham yer~~

No comments: