Tuesday 1 February 2011

Azam Pertama, Berjaya Mungkin :)

assalamualaikum semue :)
terasa penat seket sebab? huuu sebab penat.HAHAHA.
adala hal sikit yang menuntut aku berjalan keliling UTP hari nie, so penat sikit jerrr..sekarang nagh blogging ni otot-otot sedang membina. rasa kot badan amkin tough! Okay, saya menipu sikit di situ. :p
ha, aku ada cakap dak yang azam tahun 2011 aku yang pertama adalah untuk menjadi kawan yang friendly. itu azam aku ye adik2. alhamdulillah rasanya macam menghampiri kejayaan dah kot~ 
kot la, sebab aku yang ukur senirik. rasanya boleh la~~ boleh la~~
hahaha, sekarang nak maintain azam tue, and nak go for second azam. cerghhh! second mission is about to begin. HAHAHA.
BTW, happy sebab good starter untuk aku accomplish semua hajat2 tahun ni. insyaAllah~
happy derr!

MySpace
 
*melompat sampai ke langit! yosh!*

azam ke-2 akan diberitahu kemudian :)
papai!
 
MySpace


3 comments:

IMANSHAH said...

nice..alhamdulillah..petang ni kot nak ke UTP kejap..

syaz :) said...

wahhh tahniah2. hehe

Nik Hafez said...

imanshah - thank you2 :) iman keja dekat sini ke?
syaz~ thank you2 :). hehehhe ayuh kita berubah syaz ngan iman