Saturday 19 February 2011

Civil Junior 2011

assalamualaikum :)
lame dah rasanya aku x update blog. malas campur xde idea. minggu lepas 12 HB february , UCITY-UTP Civil Engineering Students' Society ada buat Civil Junior purposely untuk freshman civil engineering yang kebetulan jatuh pada tarikh kelahiran sorang teman, Mohamad Syamsul Faiz B Samsudin. bertempat di Pocket C, Building 13 & 14 (civil engineering building), start dalam pukul 9 - 6 petang.
thank you to Media and Branding Department (MEDBRAND), sebab sanggup ambik gambo untuk dibuat memento. A bunch of thank you to Acaddemic Department (ACAD) for the awesome modules and your splendid ideas in making CVJ yang terbaik. and indirectly to all UCITY committee sebab for your priceless effort, walaupun aku xdelah banyak membantu.
sorry lah :).
kata orang a picture tells thousands word . so ini antara gambar2 yang sempat terakam :)

awal-awal pagi kena buat senaman ringan dulu :)

antara kawan-kawan yang saya kenal, saya sayang dan saya hargai :)
baju kuning tue nama dia abang hafiz.

senaman si tommy :)



lab tour dekat concrete technology lab . abang hafiz tengah demo compression test :)

kawan-kawan UCITY. antara yang terpenting. a part of me is here :)

geomatic. tengah buat levelling :)


main main straw buat roda :)
















bersama Project Manager CVJ 2011 :)


 aku xde wat keja sangat, just tolong angkut2 air je. huhuhu. :)


 mamam bersama senior. ni nama dia civil siblings. tukar2 contact number semua.


 main tarik-tarik  :)


 semua komiti, facee and participants :)


 senaman penutup, senaman si tommy :)


 mandi-manda, cuaca tengah hari yang panas


ni mandi paksa :)

 kami 1 Malaysia :)


mandi jugak :)

untuk tengok banyak lagi gambar, sila lah ke sini :)
TQ semua :)
P/S : mungkin ayat saya x berapa meriah sangat untuk entri kali ini, sebab hati tengah terluka, tapi takpa, yang baik itu allah akan buka jalan. semoga dapat kawan yang baik-baik & menjadi kawan yang baik.amiiin


No comments: