Wednesday 23 February 2011

habit yang nak diubah tapi selalu terlupa

assalamualaikum semua :)
huhu, tetibe aku dapat idea nak share dekat korang. ini benda yang aku dah pasang niat nak ubah tapi adoyaiii selalu aje terlupa. pedia pez?
caj tepon.
.hiyahiyahiyahiya.
hari tue waktu  CIVIL JUNIOR, aku ada dok lepak2 dengan kawan, tetibe hanpon kuar munyik amaran battery low. and waktu tue hanpon kire agak crucial lah sebab nak communicate among committees kan? tapi huiii, seribiss (ada orang tanye seribiis tue ape. hahah, nama lain bagi silibis@serwis@seryos-nama formal dia serius ye adik2).
pastue aku macam terkumat-kamit la cakap apsal la time2 macam ni battery baru nak flat. pastue kwan aku ntah macam mane tetibe dia cakap. die baru je bace dekat satu artikel yang mana mostly kaum lelaki selalu lupa nak caj handset? sebab? sebab dia kata kebanyakan lelaki dia kurang teliti kalau bab - bab macam ni. 
even aku sendiri kadang2 kalau aku ingat pun, aku make sure selagi battery handset tue boleh pakai sampai die dah memang tenat, nazak baru aku caj. takpun bila dia dah kong~~ huu, tak tahu kenapa and most of the time, battery flat sebab tk perasan yang battery tue dah habis. hahah.
so sape yang pernah claim aku mat teliti tue, sebenarnya huuu anggapan anda salah ye bro. saya tidaklah seteliti yang anda nampak. kalau bab2 caj tepon ni aku lemah sikit. kenapa aku dapat idea nak tulis dekat blog ni? sebab sekarang aku tengah caj bate=tery handfon yang aku x perasan dah habis. terpaksalah caj kejap sebab nak buat alarm nak bangun pagi besok.hahahah
kalau x sebab nak pakai buat alarm, aku xkisah sangat. ni sebab kelas besok kelas awal pagi, makanya kenalah tido beralarm. okaylah papai semua.nak cakap tue je :)

No comments: