Tuesday 22 February 2011

Hah!!! Seribiss Aku Happy

assalamualaikum semua :)
huiii, pasaipa tetiba hati kembali rancak ni derr??

MySpace

hahah, tak tawu kenapa doe, walaupun aku berada di hujung bulan, menantikan uangggg skolarnya PETRONAS kembali datang..sepatutnya macam ni kenalah pening2 memikirkan idea untuk mengelakkan diri ini terus memburu maggie jenama RUSKY. tapi iya lah, tetibe aku happy.
pasaipa? sebab entoh lerr.
maybe satu sebab fatin liyana si gadis bandung dah update blog die, pastue bukak blog hanis zalikha yang best tadik sekali dengan blog aunty nani rostam a.k.a ibu kepada hamis jalikha..huiii, bace blog orang yang kita adore sebenarnya memang boleh boost semangat doe! 

MySpace

pastue satu lagi kenapa aku happy sebab aunty nani pun minum jus tomato macam aku jugak. *OMG - Oh Menarik Giler!*.
*ke aku yang minum jus tomato sama dengan aunty nani?? hahah*
tak kisah lah labu, tapi yang ponting nyoh,we share something in common.huhuhu. happy sambil lompat2 gajah.  
rasa macam nak lari keliling bilik je.huhuh

MySpace

so, tadik ada buat bajet 2011 untuk bulan march 
*bab2 kewangan n aku laju lah jugak sebab biasalah aku ada bakat menghabiskan duit*, xdelah aku baru nak start wat planning :)

ini antara benda yang aku nak carik untuk march  :
1. blender - (nak buat jus tomato senirik2, sebab kalau beli air tomato dekat kafe, satu gelas RM 1.50 macam mahal sedangkan sekilo tomato baru dalam 2-3 ringgit jerrrr.). so planning di situ amatlah penting.
2. baju belang2 yang ada campuran biru muda, hijau muda (semua nak muda aje..hahah) campur putih muda dengan pink muda. kira belang2 tue adalah blend kaler nih. kenapa mesti nih?? sebab takde sebab..ahahah. tibe2 rasa nak carik baju cannnggggni. nanti cube selongkar dekat JJ kalu :) .
3. fotostat buku malaysian studies and manual testing aggregates - study purposes ye adik2. kenapa fotostat? walopon aku tahu illegal tapi yang nyata ia adalah jauh lebih murah :) 
4. beli buku principle of foundation earth structure :) pun reasoning dia sebab untuk pelajaran. akademik tersngatlah penting.
ngee~
itu je lah kot yang diperlukan and priority.
kalau nak ikut napsu banyak je ni, tambah2 napsu makan.huhuhu.
okayh, cow dulu bro! ade keja sikit :)

kiss dulu. mmuahhh!

MySpace


No comments: