Sunday 27 February 2011

Thank You Qarl !

assalamualaikum semua :)

ha, actually aku pukul 6 pm lebih2 tadi baru sampai bilik, baru balik dari kem. uh2. penat memang x lah. it was an enjoyable camp cuma mule2 tue rasa terleft-out and isolated sikit sebab? huhu, sebab adalah nanti aku buat entri khas pasai ni na.

ni nak cakap mule2 balik dari camp, laju je bukak laptop, huii lame kot x bukak laptop. check mail 18 yang unread and bukak blog , tengok dekat chatbox. ada sorang kenalan blogger cakap die follow aku dari via Qarl. aku macam terfikir , blog picisan macam aku ni, qarl nak ke promot link blog aku kan? aku macam xpelah, nanti usha blog Qarl lah
(* P/S : Qarl is one of famous blogger ye adik2. aku kenal jugak la macam Ben Ashaari, Daniel Adie, Qarl sendiri etc2)
so, macam biasalah, aku ucap thanks and as an appreciation, aku follow die balik :)
pastue baru aku klik dekat comment2 dekat entri aku. tengok2, woha! Qarl komen dekat aku punye entri kowtttt~!!!

MySpace

aku serius tak terfikir doe nak harapkan top2 bloggers nak bace ke, nak blogwalking ke dekat blog aku. seribisss!
Qarl, siap bagi motivation kot! and he is surely a genius bro! sebab pointer never goes down below than 3.5. haa, tengok2. aku nak jadik macam qarl, hanis zalikha, fatin liyana. top bloggers plus top scorer dalam akademik :)
TQ 2!
MySpace
okayh, nah aku share link ke blog Qarl jugak tapi part die promote blog aku lah. kalau korang tengok aku je takder banner @ header blog.huuu, takper2 aku masih noob sedikit2 lah improve blog aku yer. 

No comments: