Monday 28 March 2011

Arghhh, Serius Hati Ni Rasa Tawar!

Assalamualaikum semue :)

[Am I too sensitive. it's a don't know answer]


Huhuhu
Ouh perasaan weyh,  kenapa jadik camni bro?
serius aku hilang selera, hilang minat, hilang tumpuan, dan hilang segala-galanya bro.
Lansung tade keinginan kat hati ni nak ambil tahu pasal semue benda yang sepatutnya aku tahu.
begini rupanya penangan kata-kata.
setiap kali berdepan dengan adik-adik, rasa malu rasa tak bertanggungjawab hinggap dekat muka gwa bro :(
sampaikan nak sapa depa semua, hati dah tak larat.
yang melekat
'Apa pandangan depa dekat aku?'
itu sahaja.
ya itu sahaja.

yang betul-betul aku fikirkan sekarang,
tunaikan tanggungjawab aku. 
selepas tertunai, beban terlepas.
itu sahaja.
ya itu sahaja.

keadaan sekarang lansung tak best. 
suatu kondisi yang lansung tak diingini.
begitu masa berlalu, aku seriusly berharap hati ini bakal pulih kembali.
deep scar left, it's okay.
it's just a part of your life episode. make it as a memento bro!

[Cantumkan kembali hati yang patah]


kenangan itu amat pahit
semoga hati luka kembali terjahit
disebabkan rasa malu yang terpalit.

teringat kembali pesan aku dekat seorang teman dulu, mungkin ini waktu yang sesuai untuk aku plak kalu.

apa yang penting?
Hati mau tabah bro!

No comments: