Wednesday 16 March 2011

Bila aku dapat awek nanti, perkara yang mula-mula aku nak buat adalah...

Assalamualaikum semue :)

aku datang lagi bro! hahahah
mampus lah korang! okay2 ni last aku update before pukul 12 ni
petang nanti kalau aku rajin aku update lagi. agar korang tak rindukan entri aku.
sifat manusia mestilah nak ada partner dak?
tidak dapat tidak.
so aku bila nanti dah ada awek, mule-mule sekali perkara yang aku nak buat adalah aku nak tanya

'Awak tak salah pilih ke ni???'
huhuhuhu, bukan lah bro. kang sekali hari tue jugak break off.

perkara pertama yang aku nak buat adalah nak suruh die sujud syukur sebab berjaya memiliki hati aku. perghhhh, salah jugak bukan bro. bukan bukan.

aku macam nak share satu cincin kapel ni dengan die. cincin ni aku tengah pakai dan die boleh split into two.
cehhh, romantiknye ko budak apesss.
rasa macam nak tampor laju-laju je.

cincin tue aku beli dekat RNR Tapah. ahahaha, tapi jangan dinilai pada harga die bro. hati mau tulus.
pertama sekali, awek aku mestilah berjiwa murni dan bukan dan tidak melihat atau mengukur aku dari segi harta. aku boleh belanja makan ais jagung dekat Deli Planet tue, tapi kalo ko nak marcedes sebuah gedebap (ni macam bunyik kereta jatuh secara sopan dari atas langit lah kununya) depan mata ko. memang aku tade ah.
btw, aku tahu aku tengah mengarut sekarang ni, ntah pape ar ko dak apesss. gaya cakap macamlah ko hot. euwww. okay fine.

kalau aku dapat awek nanti, perkara yang mula-mula aku nak buat adalah suruh die fikir lagi sekali betul ke die nak dekat aku.huhuhu
titik noktah

2 comments:

T@p@k_k@k! said...

adew2...jew fez niew.............hurm.............anywhere hope u enjoy with your gf....huhuhu

Nik Hafez said...

heheh, lambat lagi tue awak. saje je plan macam tue. tapi tue semue mengarut lah kot.huhuhu thank you sama jugak untuk awak yerr :)