Wednesday 23 March 2011

Dapat Teh Jepong! Thank You Abang Apis!

Assalamualaikum semue :)

[Gambar : Ini pakaian musim panas di Jepun, Yukata. Oh, sekarang Jepun musim sejuk]

Semalam tamatlah sudah Test 1 Malaysian Studies a.k.a Sejarah. Puas hati ke dak?
bolehlah tapi macam besa la kalau bagi lagi sekali nak buat, mesti ada benda yang nak dibetulkan. tapi secara totalnya aku berpuas hati kalau nak dicompare kan dengan HSE punya test! iyolah bro. x tenang aku nak jawab HSE test. dah la buat waktu semue orang nak rushing balik mid-sem yang maha pendek je cuti tuh! kalau aku tak dapat markah tinggu tue semue gara-gara emotional disturbance . cehh!
btw, nak ucap terima kasih banyak-banyak dekat abang apis. bukan aku, tapi nama kami sebutan dia sama hanya ejaan yang berbeda-beda. hahaha.
first time kenal secara tidak sengaja dekat Friendster  (waktu zaman kegemilanagn friendster dolu), pastue satu event Maulidur Rasul tapi aku syahid dulu.hahaha. kenapa syahid? jangan ditanya bro.
hari tue abang apis ada offer teh jepong!, dibawa khas darpiada jepong! sebab kawan dia sekarang pursuing masters or pHd aku lupa dekat Kobe, Jepong!. so die ada kirim barang sikit dan salah satunya teh jepong!
so, kelmarin dia nak singgah bilik tapi aku tak available sampai 12 malam. so semalam after test and meeting ETP, sampai jugak abang apis kat bilik aku.
 sebagai hoobae (junior sebab abang apis post grad, aku undergrad ngeee), feel honored lah bro, dah la aku yang mintak, dia plak yang hantar.

to abang apitto san:
Thank You!
Good Luck in your interview with Schlumberger as well :)

No comments: