Wednesday 23 March 2011

Don't Ask For More

Assalamualaikum semua :)

[Takut pulak tengok gambar ni]


Okayh memandangkan gwa ada dua (2) tests besok lagi bro. maka plannya ingat nak study malam ni ah. sebab ye la, pagi petang ada kelas. Satu benda maybe silap aku jugak sebab masa free aku tido awal, tengok vids pastue bila dah dekat baru nak kelam kabut. tapi aku ada carik jugak lah mase sebenarnya bukannya aku study last minute. sebab memang kadang-kadang free tapi gwa buat kerja event jugak. so memang hidup terisi macam tue lah.
okay apa aku nak cerite sebenarnye ni. heheh
macam ni, kan malam ni aku plan nak study.yezza memang kena study jugak belah mana pong!
tapiiiiii,
yang buat tak sodapnyo sobab haiiihhh, sebab malam ni kena pi tengok debat purakkkkk rahhh!
bengang serius bengang! kalau x pergi burn cenggitu je 5% coursework. so nak tak nak kena pergi jugak. bijak ekau mr.lecturer dak. paksa rela la malam ni.serius aku tak ikhlas. bukan lah kalau aku free maybe aku pergi tapi for the sake of coursework jugak sebenanrnya. tapi paling kurang hati tak panas.
ni 2 tests kot beb!
manyak la weyh nak study. ingat malam tue panjang sangat ke duration sampai boleh khatam 2 subjek???
hah, bengang akuh!
lagi pulak, semalam aku dah 'spend' masa kottt untuk malaysian Studies. bagilah can dekat subjek lain jugakkkkkkk!
depa pong nak kasih sayang jugakkkkk!
*versi marah betol*

No comments: