Monday 28 March 2011

Gwa Jumpa FL Bro!

Assalamualaikum semue :)

[By: Zara - Though it isn't for real, but i like it]
Hah, semalam gwa dengan 3 orang lagi komiti Family Day Beyond Horizon Motivationa Outreach Camp 2011 pergi buat filed trip ke Teluk Batik. Kitorang pi pun bukan sebab nak picnic-picnic, just nak pi survey harga hotel, bilik tidur, tandas, tempat makan, barang-barang BBQ, tempat nak conduct activity dan banyak lagi lah. So, pergi sebab atas urusan kerja ya, bukan nak pi mandi-manda. Tempat tue memang best lah! Nak lagi die sebelah Outward Bound School Lumut (OBS-wajib untuk budak-budak PETRONAS).

so, before kitorang sampai, kitorang breakfast dekat kedai apa entah namanya. Makan roti arab seket dengan Jus Tomato. pastue singgah kedai minyak. Aku beli Tabloid, Harian Metro. Aku ni baru nak praktik balik beli-beli Surat Khabar ni sebab nak tahu ape ke benda yang dok huru-hara sekeliling gwa bro. Serius kentang gwa cakap yang gempa bumi dekat Myanmar, aku tahu dekat status Gtalk orang ja. Kalau ada Tibi kat dalam bilik kan sonang~ n_n

Lupakan yang tue. bila dah setel semua dekat Teluk Batik, kami balik dan lunch dekat kafe Impiana. Environment die bersih macam Al-Quds. So aku kalau tempat bersih, memang enjoy lah makan!.
so, mesti korang terpikio bila masa aku bace paper yang aku beli tu dak?

Dekat bilik, sejurus sampai.
Gwa penat-penat pun, dah separuh lembik gamaknya, tapi gagah lagi bukak Metro. Baca punya baca, sampai part Bulu Mata Palsu. Gwa macam cam sorang awek ni.
aku: 'Eh ni Macam Maria Elena The Greek Helen ni'.
btw, she's is my senior in UTP but graduated ad.
tengok-tengok yang lain tak familiar.
pastue ada gambor yang besar gedabak tue aku tengok.
lama gwa usha, hah hamek ekau
FL ghopenye!
tokojut eden.

[Paling besau gambau-FL, tudunh biru-Maria Elena]

[FL a.k.a Fatin Liyana]

[FL gaya sempoi]


aku terus mesej che jue BH,
 sebab dia pun tahu akan hal ehwal semasa dunia bloggers ni. cehh ayat!

No comments: