Monday 21 March 2011

Huh! Beginikah Rasanya?


Assalamualaikum semue :)

[By Lord Zara]
Okayh, memandangkan test wave belum lagi reda di UTP ni. so ramailah budak-budak menjadi ulat buku sekarang. Macam aku bro, besok gwa ade test Malaysian studies atau nama melayunya Sejarah jerr.
Masih berbaki beberapa chapter lagi nak dihabiskan weyh! tapi selamat masih lagi ingat-ingat lupa sejarah tingakatan 4 dan 5 dolu2. kire okaylah at least aku boleh jugak cedok yang lame-lame tue refresh balik yang mane dah belajar. 

teringat balik dekat buku text sejarah dulu. ada sorang mamat ni nama dia George Santayana, tapi selalu bile aku sebut nama dia, mesti teringat dekat kumpulan Santana yang popular dengan lagu Hotel California tuh

[By Lord Zara - History tue aku nak stresskan]

semalam percubaan aku untuk revise Malaysian Studies sampai awal pagi memang gagal habis ah! ingat nak stay up samapi pagi, dah siap beli Nescafe Rich lagi nak kasik mata segar, 3 gelas lagi tapi perghhh, 3 cawan habis mata dah mula kuyu bro!
dia sebab satu lagi macam ni bro, bile je ko bace subjek ni, macam ade orang dekat sebelah dok usap-usap rambut ko. bapak scary lewat malam rasa macam ni.
nak cakap nya memang boleh bawak mengantuk laaaaa.
haish!




[By Lord Zara]
So,memandangkan cara osmosis adalah cara terbaik, maka aku cube serap subjek Malaysian Studies sambil tido!
alhamdulillah berkesan!
cerghhh, mam ko!


tapi hari ni memang aku dah set minggu ni jadiklah macam robot pun aku tak kisah janji tade benda yang memudaratkan aku.
bak kata kawan aku,
Unless you faint or die,... Never Stop!
Buatlah selagi boleh, bila dah lepas dengan success. Boleh lah nak reward diri sendiri.
As for now, Have Faith fez! 






















No comments: