Monday 28 March 2011

Ini Apalah Sangat...-Kata Anak Pacik Mail Yang Handsome Itu

Assalamualaikum semua :)

[Feel Like A Champion]

Petang ni gwa syahid lagi bro :) terpadam atas katil. Mula-mula sekali nak terima kasihhhhh manyak-manyak dekat akak lab Highway engineering sebab due date of submission for lab report is friday. gwa mati-mati ingat besok derr. otak tadi asyik dok carik je bilakah timing yang baik punyee nak siapkan lab report ni. 4 ye adik-adik dan 2 daripada 4 itu maha panjang.
serwis!
Kalau benda tue tak wajib anto, lambat lagi aku nak hard up.
huhuhu, tapi kalau lah. problem sekarang ni takde kalau, so ikhlaskan hati buat leklok sebab tue pun koswok :)
yang lebih penting daripada tu adalah memahami setiap apa yang dipelajari dak?
buat keja kena paham barulah ilmu tue melekat lame dengan kita.

Okayh, teringat dulu senior-senior dok cakap, tahun 3rd year 1st sem ni memang menggelupur lah. ada yang bagi wish tapi siap pesan read between the lines suma la. Baiknye ekauuu!
 aku dah macam. okayyy, aku reda~~
hahahah. tapi aku dapat rasa jugak menggelupur dia tue, tapi aku rasa aura dia tade lah kuat mana pong! ngeee~~

Penat memang penat tapi contoh macam ETP kitorang, alhamdulillah progression dia constant dan by the due date, we may finish it up all those unfinished matters. yang ada sekarang pun just a trivial thing except nak assemble part2 je.Tapi bila tengok orang lain kagum dengan hasil kita, rasa macam segar! rasa macam perghhhh, this is the moment!rasa macam appreciated. cehhh ekau, belum pape lagi dah rasa haibattt. yes of course!
hahahah.

tambahan pulak macam sekarang penat-penat boleh duduk-duduk sekejap. sambil-sambil wat keja, borak-borak kejap. so kira tadelah pressure sangat.

 plus, yang buat aku rasa macam ini hanya benda kechik je sebab time keja you put much effort than in university i thought. 
rasa fikiran aku tak salah.
haraplah.

there some words that encourage me to stay positive and optimists are :
No Pain No Gain
Alah Bisa, Tegar Biasa


setuju?
kalau setuju aku bagi 20 sen. kalau nak bagi nombor akaun. hahhhha :)
[By A.O.M]

No comments: