Thursday 24 March 2011

Mahu Berehat Seketika!

Assalamualaikum semue!

[Time for rewarding myself tonight]

whoa!
tamat jugak hari khamis ni.
dah aku malaih nak pikio pasai Test FES. 
(hah hamek ekau! sape yang nak soklan objektip tuh. berobjektip la kite tadik. soalan maha panjang nak kira, 1 markah je dia kasik.)
takpelah, tak salah dekat sape-sape pong!
life needs variety dak?
besa selalu dok tekan kalkutaor dapat jawapan, itu jelah. Gedebap jawapan.
Ni ada peluang nak circle-circle kan jawapan. 
ko kire, ko bulatkan. ko kire ko bulatkan.
Oh World!
tapelah, janji ko dah buat yang terbaikkk walopon ko tak jawab soklan 5 dan 6 secara penuh!
mati le aku.
entahlah bro. aku dah tahu nak bulat apa dah.
sekarang masa bertawakkal namanya.
hehehe.
tapi aku tak ambik ringan yer pasal belajar.
 serwisly ada janji dengan parents yang perlu ditunaikan sem ni.

Malam ni nak setelkan pasal ICFC_PR, BH_CNP, BBC_APR, ETP20_TYRE.
inilah kehidupan saya!!!
i'm happy with this routine :)

No comments: