Thursday 24 March 2011

Malam Jumaat : Rasa Lain

Assalamualaikum semue :)

[Perasaan ni tak kekal rupanya :( ]

Cehh, ayat ko. Okay kepada semua jangan terlalu berpikiran biru-biru. kang aku tampo, tak pasai2 biru kulit ko, haru-biru hidop ko.

Selepas mengharungi masa-masa sukar minggu ni, akhirnya weekend datang lagi!!! walopon besok baru jumaat. kenapa saudara berbicara sedemikian rupa?
bro, lantak gwa ah!
cerrrghhh, satu body, dua entity :)
tade ah, besok aku memang free habis, whole day tapi maybe akan dispendkan untuk ETP. sobab minggu dopan gwa dah kena hantar prototype derr.
minggu depan gwa ada Build & Break Competition and weekendnya ada Pre-Event Beyond Horizon Motivational Outreach Camp dengan SMK St. Bernadette Batu Gajah Perak. Ceh, aku elaborate panjang macam lah korang kenal dak?
tapi yang heavennya, semue mereka adalah perempuan!
so, makin bersemngatlah gwa nak jadik facee. hahahah
ada hati ekau!

kiranya aku tadela free sangat tapi at least boleh lah bro nak bernafas hujung minggu. diulang untuk bernafas!
sebelum-sebelum ni memang busy nak mam! hectic memaang kalah lah Kak Ros tue.
this weekend To-do Lists :
1. Lab Report Highway Engineering- 
4 semuanya. bukan sebab aku menangguh ye, memang kena hantar empat!
2.Tutorial Highway :)
3. FES assignment-2
4.HSE projects-2
4.Malaysian Studies Project
. VIPs Text Speech
4. Judging form for BBC
5.ETP progreesion

Okayh! bila dah buat checklist baru tahu:

weekend ni mati lagi laaaaa rupanyaaa

[bertukar, ingat dah free. rupanya belum lagi :( ]


banyak pulak keja bila buat checklist ni
terima kasih otak sebab refresh semue keja-keja ni
tensalottttt!
okay, pengumuman terbaru :
minggu deoan aku akan menjalani hidup yang sama macam minggu ni
terima kasih kehiduoan yang membosankan !



No comments: