Monday 28 March 2011

Masih Ingatkah Pasal Azam?

Assalamualaikum semua :)

Okayh rasanya sejak due menjak ni gwa dok aysik layan blues gwa je bro dak?
heheheh, again life needs variety.
even kalo ko ngappp tiap-tiap hari kalau makan maggi je bapak bosan bro!
sekali-sekala mesti nak makan western ke.mentang-mentang skolar PETRONAS baru masuk dak? makan nak syedapp aje.
Alah persyaitttonkan!
ada duit makan je. kang kempunan pulak. tapi yang penting mesti bijak berbelanja bro!
sekali-sekala apa salahnya, yang takutnya, xde Chicken Chop, xnak makan. satu hari 5 kali pusing kuar masuk kuar masuk kedai western.
anak dato' takpeleeee.
tade ah nak cakapnya, even makan pong! korang selalu tukar selera so ini hati mau taknya.

okayh! dolu2 aku ada janji dengan sorang kawan ni, every friday aku akan baitau azam aku dekat dia. tapi dia ada internet problem, so terkandas sampai mane ntah sekarang.hehehe.
okay satu azam aku adalah untuk menjadi problem solver, good listener.
yessa, it is!

so, hari tue lepas borak-borak dengan sorang member ni, dia ada suggest satu buku ni ha. memang nais habis ah bro! aku baru je beli, harga memang sangat berpatutan

[By: Google Image]

Ha, yang menariknya bila aku search gambo ni, aku dapat link yang ebook punya. gwa dah donlod pun bro. Huu, kalau tahu awal-awal aku donlod jerrrr. Xde nya nak kuarkan duit, tapi takpelah. simpan dua-dua. kalau buku portable, cehh saja nak sodapkan hati. pandai ekauuu budak apess!
Insyaallah nanti as time passes by, aku boleh kot develop untuk jadik seperti yang tertera dia atas.
: To Motivate Others :
Semoga azam yang ada sebelas tue tercapaiiii, even yang awal-awal tue ada dah macam tak berapa nak jadikk
but it's okay, ada masa nak repair cacat celanya.
end of story.

2 comments:

Nurarnida Sabrina said...

bagus la azam gitu. aku mmg xmmpu

Nik Hafez said...

Thank You :) Boleh je cuba. Give it a try lah :)