Wednesday 16 March 2011

Pagi Seperti Berada di Korea, Tengah hari Macam Libya.

Assalamualaikum semue :)

Disebabkan kerajinan tahap gaban aku melanda diri. jangan lah terkejut bro aku hupdate behelog haku bro dengan frekuensi yang banyak. kerja yang korang perlu buat adalah bace, serap dan pastue lantak korang ah nak pi mamp ke, ke mane ke, huhuhu. tade ah. Sape yang bace blog aku, aku doakan dia berjaya dunia akhirat. so nanti sebar-sebarkan lah dekat kawan-kawan suruh singgah blog aku ye kalau nak aku doakan untuk derang. ngeheheheh, gelak evil yang tak berapa nak evil walaupun aku ni bukanlah evil. i am a pure and innocent boy. humaiguuuuuud.

memandangkan sekarang kan kita derada dalam monsu. aku ingat-ingat lah monsun yang melanda malaysia ni terbahagi kepada dua. satu panjang masa die adalah dari November-Mac and satu lagi May- Sept. April and Oktober adalah musim peralihan. haa, ni aku ingat sebab geografi la derrr. yang aku ingat nama dia monsun timur laut and barat daya. tapi aku tak ingat yang mane satu sekarang.
so bumi Teronoh yang permai ni korang tahulah kalau in general, kadar purata julat hujan turun dekat sini entahlah berapa sangat. yang penting tahap kepanasan die memang tip top ah, sun tanning can be obviously seen within 1 minute. okayh aku tipu sikit korang kat situ tapi serwis kentang aku cakap bro, panas die tahap Giel Bab (Gila babi). korang kan kalau nak mencarut secara sopan, cube modified sikit. macam Giel Bab tue boleh buat nama orang kot. kalau nak gewdikkkss untuk awek-awek cun, mungkin boleh pakai Givel Vavi. hidup perlukan kekreatifan bro!
so sekarang nih, pagi-pagi tuh memang kalo nak bangun pagi. cerghhhh, susah die macam ko nak teran najis mutawasithoh bile ko sembelit. susah nak bangun lah! bukan susah nak mencirit dekat jambeennn.
ouhhhhh, aku agak kotor sedikit hari nie. sape ade clorox? nak sikit.
tapi nak cakap pagi memang sejuk cool rasa macam dekat korea, ni aku sebut-sebut korea kang ramai yang nak sekeh kepala aku plak. lantaklah bro.huhu .nak-nak pulak dok mengadap precipitation  (nama lain bagi hujan, kata budak moden) dan menghirup teh hijau daripada legend of tea. perghhhh. layannn.

tapi normally bile tengah hari membadai UTP, die bertukar cuaca jadik macam  Libya gamaknya. panas dan panas. sekali lagi memang panas. tapi hari ni tak tahu lagi macam mana. kenapa libya? sebab tue je yang aku teringat sekarang. Somalia pun okay jugak.
hehab hue hah haha hehahah Hinghehih henghaha'an hahal huaha.
(kepada Si Loser- ini translationnya : sebab tue la ada pepatah inggeris mengatakan pasal cuaca.)
Unpredictable Like The Weather. 
Nak ramal-ramal ni bukan bidang kuasa aku ah bro.

so, laporan cuaca hari ni dekat Tronoh adalah
paginya amatlah sejuk, tanam strawberry macam boleh hidup jerrr
tapi bile petang menjengah, letak iceberg pun boleh cair gamaknya.
okay, aku exxagerate semate-mate. ko jangan percaya pulakkkk!
kang buat quote kata aku wat laporan cuaca tergempar dekat Malaysia. 
kang jadik most wanted and top searched dekat search engine.
tapi kalau search aku mesti korang bahagia dunia akhirat sebab sape usha blog aku, aku doakan mereka bahagia dowh!

No comments: