Saturday, March 19, 2011

Penat ini memang serwis!

Assalamualaikum semue :)

entri kali ni aku tak tipu, bukan la sebelom2 ni aku gebang je, ni nak menunjukkan aku dalam keadaan serius. perghh penat ni tidak dapat diukur dengan thermometer, pembaris atau Newton Spring. Jadah apa ke ni apessssss ko merapu.
okay aku merapu sebab penat.
Lalala. Ouh cutenye rasa macam nak tampar je!

Mulut dah takde suara. 

[By Dunia Sebelah Zara]
tapi takpelah masih ada tanggungjawab yang perlu disetelkan, maka aku dengan semangat ayamnya akan terus buat apa yang patut sampailah dah rasa tak daya. i'll try to push until it reaches my limit. cehhh. ayat.

No comments: