Wednesday 16 March 2011

Saya Bangun Pagi Saya Ngappp Baulu Yang Acad Kasi

Assalamualaikum semue :)

Hari ni aku bangun dalam sekitar 6 lebih, cehhh tang 'lebih' tue tak dapat diberi gambaran jelas kerana ingin menjaga kepentingan diri sendiri. yang penting, kepalanya adalah 6 dan bukan 7. ngee~ gaya senyum nak mintak penampar pagi-pagi.

Memandangkan setelah bukak penggal kedua sem pertama ini, kehidupan aku agak busy shikit, alah ko cakap macamlah ko orang penting dekat UTP bro! nak kata budak RCSU jauh sekali, MPP apatah lagi, budak RM jauh panggang dari api
 (tapi hati aku dekat dengan masjid, ini serwis tak tipu.huuu -senyum gaya sedih di  awal pagi)
tapi semalam aku tak sempat makan lah nak cerite dan ya aku tahu mesti hati korang dok cakap.
 Alahhhh!!! tak makan nasik pun nak kecoh ke bro! tue pun nak heboh gak ke.macam lah mati x makan waktu malam je kot.
jawapan aku : ye aku nak kecoh!! ko apehal nak ambil berat pasal aku derrr!!! aku bukan pinjam duit ko pun nak belik nasik!!!! huarghhhh! bertukar jadik hulk, tibe-tibe salah transform jadi cute barbie girl.
(okayh sekali lagi terasa budush sebab gaduh sorang-sorang macam lah ada orang kisah pasal hidop ko bro. huuuu, ha'ah2. tang tu aku tahu thank you everyone.)

btw yang atas tue yang mane korang rasa bodoh tue bukan aku yang tulis taw! serwis. ni aaa kawan aku stalk blog aku ha. ha (3 kali), aku tahu korang tak percaya. fine!
macamlah blog mahal rang nak stalk, tapi adakah itu dapat cover sedikit rasa malu aku?

tak-tak, benda asal nye nak cerite pasal sebab tak makan nasik semalam, bangun pagi-pagi ni perut meminta-minta disuapkan sedikit makanan. so, subjek untuk entri kali ni, adalah buah baulu!
biasalah macam ko nak pegi meminang, mane ade orang stretfowed cakap 
'ni datang nak meminang ni, okay ke?' 
possibility ko nak kene reject tue memang lah tahap dewa tinggi die bro!
kan selalu kalau nak meminang, habis pantun 2 kerat, 3 kerat, 4 kerat. 6 kerat, 8 kerat. berapa kerat lagi yang wujud? semue ko redah sampai dah meluih-luih ayor liur dok berpantun sakan,kalau boleh segala puisi, sajak gurindam ko nak hentam. padahal motipnye ko nak anak dia je kan? kan? kan? kan? kan? kan?

heee, samalah dengan aku, before masuk part baulu, kena cerite dulu pasal nasik pastue cakaplah sebab tade nasik, maka baulu lah sebagai galang-ganti. tapi serwis weyh aku x makan nasik semalam!
so aku ngapppp lah baulu yang acad bagi. makcik die kawen, so die dapat baulu, banyak weyh. aku dah amik stok die 5 bungkus. satu bungkus ada 6 biji baulu ikan. so, sempatlah nak cover duit bulan ni dengan makan baulu ikan! baulu ikan is the money saviour!
 whoa!

so pagi-pagi ni ujan pulak tuuuu, so banyak lah tenaga yang badan nak pakai dak ? tapi sebab aku tak makn nasik semalam so badan tak tahu nak generate tenaga pakai ape. cehh, pakailah generator papa susah.
ha (3 kali)

okay2, tak2. yang penting aku laparrr. so dengan laju aku pon ngappppppp baulu ikan tue!
dan rasa dia hmmmphh
'Dappppp!!!'
sebut dengan nada kiut sambil kelip-kelipkan mata dan smooch mulut ko bro!
ko buat depan aku macam tue, aku bagi sepakan tujuh petala langit dekat ko bro! kasik masuk bawah tanah dalam-dalam.
btw, dapp tue kependekan kata sedap yerrrr. 
kalau rasa nak penampar free, buatlah macam tips dekat atas tadi.





No comments: