Wednesday 23 March 2011

When 24 Is Not 24 Anymore

Assalamualaikum semue :)

[By Lord Zara -  What A hectic Life Now]

Cerghhh, awal-awal dah angkat pistol!
tade ah bro aku nak tunjukkan ekspresi aku yang mana aku sekarang dalam keadaan huru-hara, haru-biru. sebab? entahlah.
walaupun agak organize cume badan rasa tak ditreat dengan sewajarnya. kenapakah?
sekali lagi, entahlah.
aku rasa itu jawapan dia kot, entahlah. 
hurm entahlah.
bila-bila difikir-fikirkan balik. rasa macam banyak sangat keja bro sampaikan nak bedak-bedak tugas tue tak cukup weyh. yer, mesti ada yang cakap 24 jam tue cukup je untuk semue :)
aku nak tanya : Ye ke?
24 jam tue kalau fully utilised memanglah cukup. habis bila masa ko nak makan, nak semayang, nak rest?
sekali lagi, entahlah. aku macam pasrah je sekarang. bukan give in sebab aku dah give up. bukan-bukan. 
aku just macam malas nak mengomel-ngomel (habis sekarang ko buat ape bro? hahaha)
just macam nak tarik nafas panjang2, pejam mata and tahan je semue benda ni. ini bayaran seorang student mungkin untuk berjaya. persyaittton kan rasa malas, rasa nak berehat-rehat lama. bersidai-sidaian.

[By Lord Zara - Hanya Mampu Pasrah]


semoga dengan sedikit pengorabanan ni. Allah bagi galang-ganti dengan ganjaran yang lagi haiibattt! insyaallah. 

[By Lord Zara - Belajar Niat Kerana ALLAH]


No comments: