Sunday 20 March 2011

Yezza Hujan Lagi!

Assalamulaikum semue :)


hujan turun lagi. memang besh! siot
aku baru je pas wat nota Malaysian Studies shekett. harap-harap gwa mentally prepared and physically fit lah nak jawab 3 lagi tests 1 (test wave ye adik-adik dekat UTP sekarang), denagn 3 lab reportnya, prototype Engineering Team Projectnya, kerja eventnya. apa lagi Seman? banyak la weyh kalau nak tulis memang panjang nak mamp nanti entri ni
tapi bak kata pepatah
'Sapa yang tebang pokok, dialah yang kena angkat'
okay, korang jangan bimbang kalau tak tahu peribahasa tue, sebab ni memang fisrt time korang akan jumpe.
hahaha
x lawak pun.

dah berapa jam dh bro gwa salin nota tapi 1 bab pun tak habis lagi. bukan sebab aku tulis 2,3 minit, blog 2,3 jam, bukan derrr. aku bukan style macam tue.
ni bukan salah aku, ni salah orang yang wat buku ni. dah la ajar sejarah dalam bahasa inggeris, term-term sejarah semue jarang-jarang nak dengar. bak kata kawan aku. cehh buat citation macam UTPleaks. bersumberkan kawan-kawan. takpe aku nak cakap jugak!
bak kata kawan aku, rasa cinta dekat negara tuh susah nak masuk sebab penyampaian sejarah dalam BM lagi masuk dan senang nak serap. tapi macam aku. aku rasa same je.hahahah.
sama-sama tak berkesan. cerghhh. kecewa doe cikgu sejarah ko!
takde ah, ni subjek feveret aku kot tapi dulu la. sekarang semue subjek adalah feberet aku!
hahaha, tampar kalu!

tade ah  nak cakap lepas penat menulis, now it's the time to reward myself by watching videos and movies and update blog sikit. ni sebab sejuk aku ganti sleeveless dengan long-sleeves and sambil2 tengok vids
(music vids) sambil hirup teh hijau suam :)
he (3 kali)

agak panas sikit tubuh tapi kaki masih sejuk sebab pakai short pant!
whoa, kejadah nye ko apesss!
end story

No comments: