Tuesday 24 May 2011

AWAL SEM.

Assalamualaikum semue :)


Ha, aku baru bangkit tido sebenarnya ni. Kelas hari ni 1 je. 
Pastue dah pergi jumpa advisor events, update sikit dekat depa tadi. 
pastue blah. 
sampai bilik
Sampai bilik bukak FB, tade ape yang menarik.
 Tutup.
pastue tekan lagu fevret aku sekarang ni, loop sampai mata dah nak terkatup. 
okay katil lah jawabnya.
kat luar cuaca bagus gle kalo nak jogging, tengoklah kalo kol 6 lebih tak ujan, jogging lah kot.
Free gile kan???
awal sem katanya.

nanti masuk minggu ketiga, memang mase tu ko hargai gila2. 
serius beb! ko kalo kata nak tido, xleh nak main redah je. aku tadi tido xset alarm pun. 
aku dah cakap tido lah puas2 sebab nanti, mate ngantuk pun, okayh kene set aalrm untuk 15 minutes je.
 xleh nak demand lebih. 
whoo, scary gile bunyi. aku rasa aku je lah kot macam ni sebab aku involve ngan event. 
so, mase2 yabg orang lain ngah rest. 
kadang2 aku kena siapkan kerja2 event.
 tapi aku suke :)
 sebab it seriously develops ur technical and soft skills bro :)

so macam sekarang aku dah tak tahu nak buat apa, melainkan mendengar lagu, mengecheck email and memikirkan event je. tapi  macam sem lepas jugak, 
Priority aku adalah STUDY :)
semoga sem ni akan jadi lebih baik dari sem-sem sebelum ni :)

No comments: