Tuesday 21 June 2011

WATER AND ITS AFFECTION!

Assalamualaikum semua :)


Haa, dolu2 aku penah macam usha2 blog The Other Khairul. blog yang sangat best. :) Kadang2 nak tergelak terguling sorang2 pun ade, sebab dia suka menyakat budak pompuan :)
Nice arr.
Dia ada share tips bila kita sedih, marah ke, penat ke. aku x ingat semua benda yang dia ulas tapi based on theory dia la, the best way is MANDI :)
theory am tetapi applicable doe :)
memang kalau mandi rasa macam fresh gila and segar. Erm, btw fresh and segar tu same je kan? Abaikan.
So, aku pun sekarang kalau ada chan lebih sikit aku memang melama-lamakan mandi daalm bilik air :))) Hehehe
Tapi aku sekadar mandi dan mencuci badan, menyental daki dan menyampoo rambut jerrrr. 
Not more than that, yes not more than that :)

So, aku ada habit baru (tetapi tertakluk kepada terma dan syarat sebab sekarang aku agak freee) nanti bila dah intern tadenye aku tengah2 dekat tempat kerja. 'Eh eh boss, saya nak segarkan badan sekejap ni, nak pi mandi'. Whooowowow, Mam Ko!!!
okay bye penat meracau

No comments: