Tuesday 21 June 2011

WHOA! ATTITUDE OF LAZINESS!

Assalamualaikum semua :)


Jarang betul kan aku update blog? Ehehe, Malas aku ni tak tahu la derr tahap apa. Serius kentang gwa cakap, malas memang malas habis ni. Kalau ada ubat nak hilang rasa malas ni, lame dah aku telan.
So,malam ni aku macam tergerak nak update sikit blog aku ni. Sebab aku rasa menulis ni memang hobi aku kot, walopon tade orang bace.
 HAHAHA

Aku rasa la sem lepas, aku tade la malas macam sem ni.Memandangkan ni dah week ke-3..erm ke week 4 eh naik sem baru? Haha x kisah la, minggu lepas baru ada tutorial so macam rajin lah sikit tapi aku xstart study sepenuhnya lagi ni. Kalau seblom2 tu, hareeeeem aku memang x buat apa. Aku tido jeee. 

So, insyaallah statrting from now aku cuba carik balik semangat nak study.
INSYAALLAH

P/S : Sekarang tengah addicted dengan lagu Usher-MORE tue. lagu tu tade la baru sangat tapi apa yang aku suke lirik dia memang bermakna derrr.
Antaranya, dia cakap :
1) Gonna Push It To The Limit, Give It More
2)Best when under pressure with second's left I show up.
3) Never quittin' on believen' that.

tiga ayat tu aku buat status dekat G-Talk aku, semangat lah sikit nak buat kerja :)))
I'm moved with the song :)))

No comments: