Friday 8 July 2011

A ROUTINE OF NOBODY.

Assalamualaikum semua :)

Lagu: Love-CN Blue
Mood: Rasa segar sebab cukup tido


Hello guys and girls :)
Alhamdulillah thanks to Allah sebab hari ni rasa a bit bermakna walopon ada certain task x dapat gwa siapkan. Tapi, all in all, i feel satisfied for what has happened today. 
Saya kuar for a reason pukul 7 am dari UTP and balik UTP semula dalam pukul 1.30 pm. Then terus singgah masjid , solat jumaat and seusai solat jumaat. gwa balik terus ke bilik :)
Disebabkan penat, so gwa baring2 atas katil until i fell asleep hoho. 
biasala dok sensorang ni bukan banyak aktiviti pun bhai ko boleh buat. Huhu.
tu lah orang cuti, sape suruh x balik. Hehe.
Tapi kan, aku tak tahu kenapa, banyak kali jugak la. masa aku tido baru mesej, call banyak nak masuk. 
Tapi aku okay je :) 

So, soon i wake up from a siesta i guess, solat asar jap and otak terus fikirkan kertas To-Do-Lists aku yang hilang.
 baru je hilang. 
cari dalam tong sampah x jumpa pulak. hehe.
So, nak kena recap balik apa yang nak kena siapkan weekend ni. 
Pasal ICFC, BHMOC dengan study :) 
but study is a forever priority :)

so, lepas rasa segar sikit, then here i am. 
ready for blogging :)
Dulu, aku rasa a bit membazir masa sebab blog-blog thingy ni.
tetapi i've found out that yang aku ni suka menulis.
aku  x tulis dekat blog, aku conteng dekat buku aku. 
so, meaning to say memang hobi gwa ni menulis. hehe
Boleh karang buku lah kot kalau macam tu 
Haha.

Okaylah malam ni, nak prepare sikit for tomorrow.
Kejap lagi nak belajar ikat tie cara Prince Albert's Style pulak :)
Avios muchas fellas!





No comments: